Ohjelmisto on kehitetty kattavaksi kokonaisuudeksi kaikille toimialoille. PREplan onkin käytössä jo yli 200 paikassa!
Asiakkaamme käyttävät PREplan-ohjelmistoa mm. rengashotelleihin, tuulilasilaskutukseen, konevuokraukseen, tilojen vuokraukseen, ajoharjoitteluratojen ajojen hallintaan, saunatilojen vuokraukseen, asiakkaiden ajanvaraukseen, ym. ym.
Ohjelma on nettipohjainen ja sisältää laajan valikoiman erilaisia ohjelmisto-ominaisuuksia, eri aloille ja tarpeille, varastoitpa sitten renkaita tai vuokraat saunatiloja, on resurssien hallinta tehty mahdollisimman helpoksi. Kaikenlainen laskutus on helppoa ja ohjelma tuottaa kirjanpidollisen materiaalin tilitoimistoa varten. Ohjelma tuottaa verkkolaskut uusimmilla standardeilla, voit myös halutessasi lähettää laskut sähköpostiin tai tulostaa ne paperille. Voit lähettää ryhmäviestejä sähköpostilla asiakas-, työntekijä-, osallistuja- ym. rekistereistä esimerkiksi mainostaaksesi tai vaikka koulutusinformaation jakamiseksi.
Ohjelmiston ominaisuudet ovat melkeinpä rajattomat, joten ota yhteyttä, niin räätälöimme teidän tarpeisiinne sopivan ohjelmiston. |
• Kalustovuokrausmodulilla hallitset suurenkin määrän vuokrattavaa kalustoa, useammastakin toimipisteestä. • Modulin avulla hoituu niin kaluston vuokraus ja laskutus kuin ilmoitukset erilaisista kalustojen huoltotarpeista tai katsastuksista. Haluttaessa voit esimerkiksi asettaa vuosikatsastukselle huoltohälytyksen. • Vuokrattavan kaluston voi jakaa erilaisiin kalustoryhmiin ja kalustotyyppeihin, joiden avulla kalusto pysyy selkeässä järjestyksessä. • Laskuttamattomat vuokraukset näkee yhdellä silmäyksellä. Laskut voi tehdä verkkolaskuina, lähettää sähköpostilla tai tulostaa paperille. Modulista löytyy kaikki tarvittava kirjanpitäjälle toimitettava kirjanpitoaineisto. • Reskontra pysyy ajan tasalla tallennettaessa pankista saatava aineisto ohjelmaan, jolloin maksut kirjautuvat oikeille laskuille automaattisesti. |
• Ajanvaraus-ominaisuuden avulla näkee, missä hallipaikassa milloinkin on vapaata jolloin hallipaikkojen käytön suunnittelu helpottuu. • Tuotteiden tilauksia voi seurata, jolloin tilausta tehtäessä toimittajalle näkee mitä laseja pitää tilata, sekä niiden saavuttua toimipaikkaan nähdään ja mille asiakkaalle tuote on tilattu. • Asiakkaan ja ajoneuvojen tiedot voidaan hakea Traficom-hakua käyttäen suoraan moduliin, jolloin tiedot siirtyvät tilauslomakkeelle. • Laskut on mahdollista tehdä verkkolaskuina, lähettää sähköpostilla tai tulostaa paperille. • Modulista löytyy kaikki tarvittava kirjanpitoaineisto tilitoimistoa varten. |
• Erityisesti mobiililaitteilla käytettäväksi suunniteltu hinaustilaus, oheistuotteiden myyntiä, laskutusta sekä hinauskaluston hallintaa ja huoltoa. • Hinausten aika ja reitti lasketaan gps-paikannusten perusteella ja ajoneuvotietojen haku tapahtuu Traficom järjestelmästä suoraan hinaustilaukseen. Näin hinauksen valmistuttua laskun tiedot ovat jo valmiina ja lasku voidaan lähettää suoraan asiakkaan sähköpostiin. • Hinauskaluston hallinta - Kun järjestelmään syötetään kaluston tankkaus ja huoltotiedot, voidaan seurata esimerkiksi polttoainekuluja ja vaikkapa tarkistaa katsastuspäivämäärät. • Kirjanpitoaineisto löytyy tulostettavaksi kirjanpitäjälle, joten jokaista laskua ei tarvitse erikseen tulostaa mappeihin, ne ovat tallessa ohjelmassa. |
• Varastopaikkojen lisääminen ja olemassa olevien paikkojen käyttöasteen tarkistaminen käy yhdellä silmäyksellä. • Ohjelmasta voi hakea ominaisuuksien perusteella, millaisia renkaita säilytyksessä on ja lähettää sähköpostia asiakkaille esimerkiksi renkaanvaihtoajoista tai muistuttaa kuluneiden renkaiden uusimistarpeesta. • Hakeminen onnistuu myös asiakkaiden, autojen, erilaisten asiakasryhmien tai vaikkapa varastointipäivän perusteella. • Mikäli käytössä on useita varastoja renkaille, voi ohjelmasta tehdä varastointi- tai ottopyynnön eri varastoille. Kun renkaat ovat saapuneet varastolle, ne kuitataan varastoiduiksi, jolloin voidaan varmistua että renkaat ovat halutulla paikalla varastossa. • Ohjelmaan voi tulostaa varastopaikan rengastarrat.
Rengashotellin avulla saatte koko palveluketjun aikana tapahtuvat asiat hallinnoitua helposti. Keskeisimpänä hyötynä on tehokkuuden parantuminen. Kun aikaa ei tuhlaudu rengassarjojen etsimiseen varastoista tai varaamatta jääneiden aikojen takia hallipaikkojen tyhjillään oloon, saadaan työt hoidettua nopeammin ja tehokkaammin jolloin samassa ajassa voidaan hoitaa enemmän asiakkaita ja päästään parempiin tuloksiin! |
Työajanseurantaa leimauksineen sekä työaikakertymien laskentaa on mahdollista käyttää esimerkiksi palkanlaskennan apuvälineenä. Työntekijän läsnäoloista voi nähdä suoraan läsnäoloajat sekä vaikkapa ylityökertymät jotka voi työpaikalla sovitun mukaisesti lisätä palkkaan tai käyttää vapaina. |
Prestia Oy:n selainpohjainen PREPlan-GDPR ohjaa projektin läpiviennissä yrityksen toimintojen saattamiseksi tietosuoja-asetuksen vaatimusten mukaisiksi. EU:N TIETOSUOJA-ASETUS TULLUT VOIMAAN 25.5.2018 Asetuksesta lisätietoa Tietosuojavaltuutetun toimiston sivustoltaPREPlan-GDPR tuottaa asetuksen vaatimat raportit ja selosteet, sekä mahdollistaa niiden helpon päivittämisen. Täytettyänne kaikki tietueet, laadimme tietojen perusteella yrityksellenne tietoturvakartoituksen järjestelmistä, joissa käsittelette henkilötietoja. |