•Kalustovuokraus •Lasilaskutus •Hinaus  •Rengashotelli  •Työajanseuranta  •GDPR   •Yhteydenottopyyntö

 

Ohjelmisto on kehittynyt usean vuoden ajan, näin olemme saaneet kattavan kokonaisuuden palvelemaan kaikkia toimialoja.
PREplan on käytössä yli 200 paikassa mm. rengashotelleilla, hinausliikkeillä, tuulilasiliikkeillä, nosturivuokraamoilla ja yhdistyksissä.

 

Sopii hyvin mm. rengashotelleihin, tuulilasilaskutukseen, konevuokraukseen, tilojen vuokraukseen, ajoharjoitteluratojen ajojen hallintaan, saunatilojen vuokraukseen, asiakkaiden ajanvaraukseen, Bio-alan yritysten energiapuun säilöpaikkojen, yhdistysrekisterien ja koulutusten hallintaan.


Ohjelma on nettipohjainen ja sisältää laajan valikoiman erilaisia ohjelmisto-ominaisuuksia, eri aloille ja tarpeille.
 
Varastoitpa sitten renkaita tai vuokraat saunatiloja, on resurssien hallinta tehty mahdollisimman helpoksi.
Kaikenlainen laskutus on helppoa ja ohjelma tuottaa kirjanpidollisen materiaalin tilitoimistoa varten. Ohjelma tuottaa myös verkkolaskutus uusimmilla standarteilla.
 
Asiakas-, työntekijä-, osallistuja- ym. rekistereistä voi lähettää ryhmäviestejä sähköpostilla esimerkiksi mainostaaksesi tai vaikka koulutusinformaation jakamiseksi.
 
Ohjelmiston ominaisuudet ovat melkeinpä rajattomat, joten ota yhteyttä, niin räätälöimme teidän tarpeisiinne sopivan ohjelmiston.

 

Kalustovuokraus - Koneiden ja laitteiden vuokraustoimintaan.

Kalustovuokrausmodulilla hallitset suurenkin määrän vuokrattavaa kalustoa, useammastakin toimipisteestä.

Modulin avulla hoituu niin kaluston vuokraus ja laskutus kuin ilmoitukset erilaisista kalustojen huoltotarpeista tai katsastuksista. Haluttaessa esimerkiksi vuosikatsastukselle muistutuksen, sille saa tehtyä helposti huoltohälytyksen.

Vuokrattavan kaluston voi jakaa erilaisiin kalustoryhmiin ja kalustotyyppeihin, joiden avulla kalusto pysyy selkeässä järjestyksessä.

Laskuttamattomat vuokraukset näkee yhdellä silmäyksellä, ja tottakai laskut voi tehdä verkkolaskuina, lähettää sähköpostilla tai tulostaa paperille. Luonnollisesti modulista löytyy kaikki tarvittava kirjanpitäjälle toimitettava kirjanpitoaineisto.

Reskontra pysyy ajan tasalla tallennettaessa pankista saatava aineisto ohjelmaan, jolloin maksut kirjautuvat oikeille laskuille automaattisesti.

 

Lasilaskutus - Ajoneuvojen lasinvaihtoon.

Lasilaskutus-modulilla hoituvat ajoneuvojen lasien vaihdot, tilaukset, ajanvaraus sekä laskutus.

Ajanvaraus-ominaisuuden avulla näkee suoraan, missä hallipaikassa milloinkin on vapaata jolloin hallipaikkojen käytön suunnittelu helpottuu.

Tuotteiden tilauksia voi seurata modulin avulla, jolloin tilausta tehtäessä toimittajalle näkee suoraan mitä laseja pitää tilata, sekä niiden saavuttua toimipaikkaan nähdään suoraan, mille asiakkaalle tuote on tilattu.

Asiakkaan ja ajoneuvojen tiedot voidaan hakea vaivattomasti TraFi-hakua käyttäen suoraan moduliin, jolloin tiedot siirtyvät tilauslomakkeelle.

Laskut on mahdollista tehdä verkkolaskuina, lähettää sähköpostilla tai tulostaa paperille.

Modulista löytyy kaikki tarvittava kirjanpitoaineisto tilitoimistoa varten, joten muita erikseen käytettäviä laskutusohjelmia et tarvitse.

 

 

Hinaus - Hinausten hallintaan.

Hinausmodulilla ajoneuvojen hinaustilausten hoitaminen on helpompaa kuin koskaan!

Erityisesti mobiililaitteilla käytettäväksi suunniteltu hinausmoduli helpottaa hinaustilausten hallintaa, oheistuotteiden myyntiä, laskutusta sekä hinauskaluston hallintaa ja huoltoa.

Hinausten aika ja reitti lasketaan gps-paikannusten perusteella ja ajoneuvotietojen haku tapahtuu TraFi:n järjestelmästä suoraan hinausmoduliin.

Näin hinauksen valmistuttua laskun tiedot ovat jo valmiina, jolloin lasku voidaan vaikkapa lähettää suoraan asiakkaan sähköpostiin ilman erikseen käytettäviä laskutusohjelmia.

Hinauskaluston hallinta kuuluu olennaisena osana hinausmoduliin. Kun järjestelmään syötetään kaluston tankkaus ja huoltotiedot, voidaan seurata esimerkiksi polttoainekuluja ja vaikkapa tarkistaa katsastuspäivämäärät.

Kirjanpitoaineisto löytyy modulista valmiina tulostettavaksi kirjanpitäjälle, joten niin tämän, kuin muidenkin modulien kanssa, jokaista laskua ei tarvitse erikseen tulostaa mappeihin, ne ovat tallessa ohjelmassa.

 

RENGASHOTELLI- modulilla hallitset kaikkia varastopaikkoja, halleja ja toimipisteitä.

Varastopaikkojen lisääminen ja olemassa olevien paikkojen käyttöasteen tarkistaminen käy yhdellä silmäyksellä.

Ohjelmasta voi hakea ominaisuuksien perusteella, millaisia renkaita säilytyksessä on, lähettää sähköpostia asiakkaille esimerkiksi renkaanvaihtoajoista tai vaikkapa muistuttaa kuluneiden renkaiden uusimistarpeesta.

Hakeminen onnistuu myös asiakkaiden, autojen, erilaisten asiakasryhmien tai vaikkapa varastointipäivän perusteella.

Mikäli käytössä on useita varastoja renkaille, voi ohjelmasta tehdä varastointi- tai ottopyynnön eri varastoille. Kun renkaat ovat saapuneet varastolle, ne kuitataan varastoiduiksi, jolloin voidaan varmistua että renkaat ovat halutulla paikalla varastossa.

Ohjelmaan voi määrittää erilaisia yrityksen palvelujen mukaisia toimintoja kuten ajanvarauksen perusteella käytettävän renkaanvaihtopaikan.

 

Rengashotelli-modulin avulla saatte koko palveluketjun aikana tapahtuvat asiat hallinnoitua helposti ja kätevästi.

Esimerkki ohjelman toiminnoista:

Asiakkaalle lähetetään ohjelmasta sähköposti, joka muistuttaa tulevasta renkaanvaihdosta. Asiakas varaa ajan, jonka yhteydessä asiakaspalvelija tarkistaa varastoitujen renkaiden ominaisuuksista renkaiden kunnon, ja tarpeen mukaan ehdottaa toimenpiteitä.
Ohjelmasta nähdään mihin varastopaikkaan asiakkaan renkaat on varastoitu, ne käydään noutamassa vaihtopaikalle ennen asiakkaan saapumista. Renkaat löytyvät varastopaikalta nopealla silmäyksellä ohjelmasta tulostettujen rengastarrojen perusteella.
Asiakas tuo ajoneuvonsa varattuna aikana paikalle, renkaat vaihdetaan alle ja tulostetaan säilökuitti varastotietoineen. Sitten hoidetaan toinen rengassarja varastointikuntoon, tulostetaan renkaihin tarrat ja varastoidaan ne ohjelman osoittamaan varastopaikkaan.

Rengashotelli-modulin keskeisimpänä hyötynä on tehokkuuden parantuminen. Kun aikaa ei tuhlaudu rengassarjojen etsimiseen varastoista tai vaikkapa varaamatta jääneiden aikojen takia hallipaikkojen tyhjillään oloon, saadaan työt hoidettua nopeammin ja tehokkaammin jolloin samassa ajassa voidaan hoitaa enemmän asiakkaita ja päästään parempiin tuloksiin!

 

Työajanseuranta

Modulilla leimataan läsnäoloajat ja tauot. Tulossa työaikapankki ja työkohtaiset leimaukset.

Saatte tulostettua brutto- ja nettoläsnäoloajat palkanlaskentaa varten.

 

GDPR

GDPR- esite

Prestia Oy:n selainpohjainen PREPlan-GDPR ohjaa projektin läpiviennissä yrityksen toimintojen saattamiseksi tietosuoja-asetuksen vaatimusten mukaisiksi. EU:N TIETOSUOJA-ASETUS TULLUT VOIMAAN 25.5.2018

Asetuksesta lisätietoa Tietosuojavaltuutetun toimiston sivustolta

PREPlan-GDPR tuottaa asetuksen vaatimat raportit ja selosteet, sekä mahdollistaa niiden helpon päivittämisen.

Täytettyänne kaikki tietueet, laadimme tietojen perusteella yrityksellenne tietoturvakartoituksen järjestelmistä, joissa käsittelette henkilötietoja.

Tietosuoja-asetuksen esite

 

Yhteydenotto-lomake